Jan 24, 2011

hangat2 tahi lalat!

woahhh ...kata2 selepas amik result PMR :
"Weyh ,lpas nieyh aku da ta nak men2 dalam kelas .keep my eyes on the whiteboard.lepas nieyh nak SPM.bahaya tuh ."
uiisssyhhh ....semangatnye !
tapi itu sume hanye lah sementara .
semangat yg didambakan hanya singgah je .
huh !hampeh btol .
'OIITT...athirah !!!blajaklah !hang tu sat gi nak masok sbp .lagi ramai pesaing kat sana .'
HAH !hati aku mula ar nak bedebaq-debaq .
camne lah agaknye nanti kat sbp ea?
minta2 ar aku boleh berjaye kat sane an .*AMIIN*
hurm....*hati still gelisah .huhu ;'(
tibe2 plak !!!
waaaaaa ...!!!tak nak pindah !
nak stay sg pusu.wuuuu~
haha .lawak ar .*gile dah nie .ta tau nak nanges ke gelak .wuuuhaha *
dah !close about stay !

ATHIRAHH !you can do it !
hang kata nak blajaq kat luaq negara .
klo hang stay sg pusu th ,susah nak dapat biasiswa .
takkan hang nak nyusahkan mak bapaq hang !

isyh...ape nieyh .suke ati aku ar.
it's my life .
i deserve to make decision in my life !
kau nak sebuk wat ape .
*unexceptable reason .boooo !*

konklusi :
Dah !
aku nak berambus dari sini .
semakin lame aku dekat sini .semakin gile aku dekat sini .
*waah .aku bikin hypothesis ar .huhu *
daaa~