Apr 23, 2011

hari anugerah 2011 :)

perghh ..
anugerah lah sgat .
haha ..
WAAAAAAAHHHH !!!
aku excited gile jumpe kwan2 sg pusu .
sedeyh kot ..tgok iqa nanges ..
T~T 
naseb baek air mata aku ta meluncur ...
cehhh ...sastera lah plak ..
tadi balik aku ta sempat pun nak bye2 diorang ...
huhuhu ..sedeyhnye ToT

*bye2 korang ...
sorry lah tadi ta sempat nak jumpe korg ...
take care ea ...
study leklok .
get flying colours for midterm exam .
and for other test or exam to !

CHAIYOOO !

kami terlalu excitedKAH ?
~the end~

Apr 15, 2011

WE?YH !*RIMAS*

weyh ,,
aku betul2 tak suke ;
-kabut2 .
-org pakse2 aku lah .

bukannyer aku benci ..
tapi aku rimas !
RIMAS !!
klo aku buat camtu salah ,
tapi bila aku nak buat camni salah ,
semua benda nak ikut ko je .
bukannye aku ta terima perangai ko tu ,
tapi tolong lah jngan buat dgan aku .
aku RIMAS !!!!!
asyik2 nak merajuk.
pantang betol aku klo org nak merajuk ngan aku .
jgan harap lah aku nak pujuk .
itu pun klo aku btol2 yg bsalah ,aku akan pujuk .
sori ar ,,tapi aku mmg 
RIMAS gilagilagilagilagilagilagilagilagila dgan org yang nak merajuk !

p/s; sorry for writting this ketidakpuasan hati di sini.
tapi pcayalah ,bukannya aku benci kat kau .
I'M SORRY =.=