Apr 15, 2011

WE?YH !*RIMAS*

weyh ,,
aku betul2 tak suke ;
-kabut2 .
-org pakse2 aku lah .

bukannyer aku benci ..
tapi aku rimas !
RIMAS !!
klo aku buat camtu salah ,
tapi bila aku nak buat camni salah ,
semua benda nak ikut ko je .
bukannye aku ta terima perangai ko tu ,
tapi tolong lah jngan buat dgan aku .
aku RIMAS !!!!!
asyik2 nak merajuk.
pantang betol aku klo org nak merajuk ngan aku .
jgan harap lah aku nak pujuk .
itu pun klo aku btol2 yg bsalah ,aku akan pujuk .
sori ar ,,tapi aku mmg 
RIMAS gilagilagilagilagilagilagilagilagila dgan org yang nak merajuk !

p/s; sorry for writting this ketidakpuasan hati di sini.
tapi pcayalah ,bukannya aku benci kat kau .
I'M SORRY =.=