Nov 29, 2011

habeslaa aku !

"awak ,ape kate kita main2 nak ??"
"alah ,macam mane nak main kat luar ,,kat luar HUJAN ..."
itu laa dialog DINA bila dia dtg kat aku .
dalam hati aku ,
'huh ,bdak nieyh blakon lagi laa tuh ,,'
still ta sedar nieyh ....
satu ,dua ,tiga .....
HUJAN ???
 "DINA !!KENAPA TAK BAGITAHU HUJAN !!!"
ape lagi ,,,langkah seribu laa aku pergi ampaian ....
hurm .....sah ,sah laa baju2 dah lencun ...
hahaha .
THANK YOU DINA ...
kau laa penyelamatku
[haha ,padahal baju dah habes lencun ;p]
weng ...weng ...weng ...
[bunyi mesin basuh ,,kena basuh balek laa baju2 tuh =,=']
LOL .
she's a good actor .LOL ;)

Nov 24, 2011

keBANGGAANku !

"hello abah ,sape amik alang ?"
"tgok lah .nak balek pkul brape ?"
"alang boleh balek pkul 10"
"balek after solat jumaat je laa .along amik "
"okeyh ,suruh along bawa bala tentera tau !barang banyak ."
"okeyh ,bye .assalamualaikum.."
"waalaikumussalam..."
okeyh ,kat atas tuh just dialog untuk menghiburkan hati korg .
haha .
okeylah ,act nak cite psal
sesorang nieyh .
bile dye balek je ,aku pun jerit laah !
"IRFAN !seppppp !High 5 !"
dye pun sepp lah .
pastu dye tanye aku .
"kenapa sepp ?"
LOL  .
guess what ?!
he got 4A's 1B for UPSR !
same with me !!
B dye BI same cam aku gak .HEHE ;p
wah ,bangga nye 
ade waris yang mengikut jejak langkah aku .
HAHAHAHA !
bajet je ,
ape pun .TAHNIAH IRFAN !


senyum lebar :)