Mar 25, 2014

DIY Creative : Extra Spaghetti Holder :)

Nice and creative solution .
mesti bila korang yang bujang and dara nak masak spaghetti korang terfikir ,
banyak sangat lah nak masak spaghetti sebungkus tapi untuk 2 ,3 orang makan je
Kalau masak lebih ,tak habis .
kalau nak masak separuh bungkus ,plastik dah bukak habis .
nanti lemau tak sedap pula kalau nak masak balik .
Nak eakkan semua masalah tu ,
Korang boleh guna bekas pringles je ,or mana-mana potato chip yang bekas panjang .
macam kat bawah ni 

TADAAAA !!!

kalau korang nak guna tupperware korang pun boleh juga .
tapi tupperware tu kan boleh guna untuk benda lain :)
so ,better guna bekas ni kan :))
recyle gituhhh :D

Selamat Mencuba ! Good Luck !