Mar 15, 2014

DIY Pets : Cats bed #1

Korang ada kucing ?
Mesti korang sayang sangat kucing korang kan ?
Nak bagi kucing korang tempat tidur yang selesa tapi tak ada duit nak beli ?
pakai kotak ?ehh mana ada .kita pakai yang lagi selesa .
korang kena ada Bantal and Baju atau Sweater ( pastikan tak diguna dah ea ;) )

TADAA!!!


senang je kan .lawa pula tu .
Tak ada lah baju yang tak guna tu terperap je dalam almari .plastik .kan :))
klau tak nak buat hollow yang kat tengah tu pun takpe .tapi kalau rajin buat lah .heee
Inshaallah ,kucing korang akan suka :)

Selamat Mencuba :))